Twoje dziecko wyjdzie z bańki gier i odzyska swoje życie!

Odkryje swoje pasje i w zgranym zespole, praktycznie wykorzystując wiedzę szkolną nauczy się budować prawdziwe firmy i aplikacje do ich obsługi.

Rezerwuję miejsce dla mojego dziecka
  • Nauczymy przedsiębiorczości, opartej na tworzeniu dobra, a nie jedynie zysku.
  • Zajęcia zawierają wiedzę opartą o 25+ lat doświadczenia.
  • Łączymy zabawę z wiedzą i praktyką.
Twoje dziecko zbuduje prawdziwą firmę i aplikacje do jej obsługi

Twoje dziecko urodziło się z wielką i prawdziwą misją!

Twoje dziecko urodziło się z wielką misją!

Wiemy, że każde dziecko przyszło na świat w jakimś celu, z jakimś ważnym zadaniem do wykonania, przeznaczonym tylko dla niego.

Bez Twojego dziecka świat byłby uboższy, dziurawy, wybrakowany.

Aby mogło osiągnąć ten cel i być szczęśliwym potrzebuje wiedzy i umiejętności, a także prawdziwego zespołu, a nawet całej ligi, dzięki której wspólnie uwolni cały potencjał i odkryje swoje talenty.

Zobacz jak gry przeszkadzają Twojemu dziecku w myśleniu

Abstrakcja 2

Aby człowiek mógł sprawnie poruszać się po świecie, musi go rozumieć i nauczyć się myśleć abstrakcyjnie.

Powinien potrafić dostrzegać nieoczywiste zależności między zjawiskami, aby tworzyć teorie, koncepcje i modele, które pomagają zrozumieć rzeczywistość oraz przewidywać skutki działań – zarówno własnych, jak i innych ludzi.

Tymczasem oderwane od rzeczywistości gry uniemożliwiają rozwój myślenia abstrakcyjnego i prowadzą do błędnych modeli.

Proszę spojrzeć na zdjęcie obok i wskazać, co łączy wszystkie przedstawione obrazy?

Po chwili namysłu trudno znaleźć wspólny mianownik - poza nazwą gry Minecraft.

Tymczasem w rzeczywistości abstrakcje znaleźć dużo łatwiej

Abstrakcja 1

Proszę teraz spojrzeć na kolejny obrazek złożony z tych samych zdjęć - tylko rzeczywistych. Po chwili obserwacji możemy odkryć, że wszystkie zdjęcia łączy to, że "można do nich wejsć".

Kolejną bardzo ciekawą obserwacją jest to, że abstrakcja świata gry, jest całkowicie inna od tej z rzeczywistości i co gorsze abstrakcja rzeczywistości nie pasuje do przedmiotów z gry - bo gra uniemożliwia wejść do częsci obiektów. Gra miesza też światy, budka dla ptaków ma okno z ludzkiego domu (??!?).

Proszę sobie wyobrazić jakich abstrakcji uczy wielogodzinne przebywanie w świecie gry?

My jako osoby dorosłe - ukształtowane przed erą gier - mieliśmy kontakt tylko z rzeczywistością. Dzisiaj trudno nam sobie wyobrazić jak zniekształcony obraz rzeczywistości mają nasze dzieci wyrastające w świecie wirtualnym.
Jest to jedna z przyczyn niskiej kondycji psychicznej młodzieży.
Marcin Zieliński - Założyciel KidsPRO

Świat rzeczywisty dziecko poznaje całym sobą - rozumem i "mięśniami"

Dzieci uczą sie w prawdziwej rzeczywistości

W rzeczywistości zawsze działamy zgodnie z prawami natury, chociaż czasem wbrew ich zasadom.

Gdy ustawiamy wieżę z klocków, to zawsze budujemy ją zgodnie z prawami fizyki.

Dziecko może nie rozumieć tych praw, ale czuje je całym sobą, może je wykorzystać nawet nie znając wzorów.

Dlatego tylko kontakt z rzeczywistością pozwala dziecku:

W świecie gry trzeba wyłączyć myślenie

Zabierz dziecko w wyprawę po przedsiębiorczości

W grze zasady rzeczywistości i wiedzę szkolną trzeba schować i po omacku eksplorować mechanikę gry.

W grze można też ćwiczyć fałszywą "kreatywność", czyli budować rzeczy całkowicie sprzeczne z prawami rzeczywistości i wyrabiać złe nawyki oraz odrywać się od rzeczywistości.

Po wielu godzinach gry, rzeczywistość może się dziecku wydawać trudna, ograniczająca.

Dodatkowo schematyczne i proste zadania dające tzw. grywalność, powodują częste wydzielanie się dopaminy hormonu nagrody.

Częste przebywanie w środowisku wirtualnym:

Zjawisko odrywania od rzeczywistości obserwujemy nie tylko w grach, bo występuje powszechnie w kinie, sztuce, muzyce (teledyskach), a także popularnym dzisiaj A. I.
Marcin Zieliński - założyciel KidsPRO

Minecraft najbardziej uzależniającą grą według badania serwisu Clutch

Minecraft najbardziej uzależniający

Właśnie te proste i niekończące zadania sprawiają, że Minecraft jest grą o największym współczynniku uzależnienia. Źródło: Komputer Świat (archiwum, bo strona została wyłączona)

Wszystko bazuje na psychologi Gestalt i jest powszechnie wykorzystywane w wielu grach np: Candy Crush.

Łatwa dopamina sprawia, że dziecko naturalnie ucieka w świat wirtualny TikTok, social media, gry, a przez to ma coraz większe problemy w "trudnych" kontaktach z rówieśnikami.

Tak naprawdę, to dzieci nie mają czasu na granie, bo czas dzieciństwa i młodości, to czas poznawania świata całym sobą, zdobywanie sprawności, przyjaźni, wiedzy.
Marcin Zieliński - założyciel KidsPRO

Zobacz jak Minecraft zmienia postrzeganie rzeczywistości

Zadanie brzmiało: "Zbuduj dom z klocków, który ma trzy okna i komin."

Porównaj jak zadanie wykonały dzieci grające dużo w Minecraft i te dzieci nie grające.

Prace dzieci grających w Minecraft Prace dzieci nie grających w Minecraft

Być może obrazki wyglądają nie groźnie i nie są do końca przekonujące:)... to zapoznaj się z jedną z naszych rozmów na social mediach:

A co jest nie tak z tymi domami zbudowanymi przez dzieci grające w Minecrafta? Mi się bardziej podobają 🙂

Mary Dabrowska Bardzo dziękuję za ten bezcenny komentarz:) Bo faktycznie, domki Minecraftowe wyglądają bardziej "innowacyjnie" i ciekawiej. Jednak właśnie ten brak spójności z rzeczywistością jest wielkim problemem, który rozsadza dzisiejszy świat między innymi IT:) (np: całe A.I. ma z tym problem)... Dlatego wyjaśnię, dlaczego jest to bardzo, bardzo źle:)

  1. Domki budowały dzieci w jednym pomieszczeniu, ale w kilku zespołach. Proszę sobie wyobrazić jaki byłby efekt prac, jakby podzielić pracę na funkcyjne zespoły... jeden zespół dach, jeden zespół ścianę, jeden ścianę z oknem? Czy dałoby radę te pracę podzielić? Kolejne pytanie, czy dziecko umiałoby jeszcze raz wykonać podobny domek, bez patrzenia na pierwowzór? Nie, za każdym razem powstawałoby coś innego.

Czytaj dalej...

  1. Proszę zobaczyć, że w zadaniu określone było tylko okna i komin, nie padło słowo drzwi... które jest bardzo ważną częścią modelu domu i trzeba je uzupełnić z rzeczywistości. Ile domków ma drzwi? 🙂 1 z 3... u dzieci bez Minecraft, wszystkie miały drzwi:)
  2. Co by było jakby takie zadanie miały dzieci zrobić zdalnie w różnych pomieszczeniach (to robimy na 3 roku:))?... nic by nie zrobiły, bo nie mają takiego samego rozumienia pojęcia dom, tego samego modelu. W zespole rozproszonym, nie dadzą rady go zrobić, a co gorsza, niczego nie będą w stanie wykonać.
  3. Na zdjęciu nie widać, domków, które rozpadły się przy próbie postawienia do zdjęcia... albo takich, których nie dało się scalić, bo nie pasowały elementy:) (jak w IT, trzeba było dotentegować, albo doszpachlować)... działo się tak dlatego, że w rzeczywistości zawsze działamy z prawami fizyki i nie da się ich złamać... tymczasem w Minecraft, możemy zrobić "wszystko" choćby było najbardziej niedorzeczne.

Teraz proszę sobie wyobrazić, że jest to tylko jedno pojęcie dom... a ile innych pojęć jest zniekształconych przez Minecrafta, w którym wszystko jest dokładnie tak samo budowane? Fabrykę, uprawy rolne, mosty, domy, buduje się dokładnie tak samo - machając kilofem. Dziecko niemające kontaktu z rzeczywistością (spędzajace caly czas wolny w Minecraft) nie ma najmniejszych szans, by nauczyć się zasad rzeczywistości, bo poprostu nie ma z nią kontaktu.

Proszę sobie wyobrazić, jak będzie wyglądał świat za 7-15 lat, gdy dzieci wejdą w dorosołość z tak pomieszanymi pojęciami i będą musiały coś razem robić? Ja mając 25 lat doświadczenia, już widzę ogromny problem w komunikacji, a co dopiero będzie za jakiś czas...

Mam nadzieję, że teraz widać wyraźniej w czym problem i jak niebezpieczne są zajęcia w Minecraft.

Myślę, że gdyby każdy rodzic wiedział o tym zagrożeniu, to nie chciałby swojemu dziecku robić takiej krzywdy. Dlatego powstały zajęcia KidsPRO, pod prąd trendom, ale dla dobra dzieci. Teraz rodzice mają wybór, niech wybiorą dobrze:)

PS. Rodzicu jeśli tutaj dotrałeś, to teraz wyobraź sobie jaką przewagę na rynku pracy (w dowolnym zawodzie) będzie miało Twoje dziecko, które ma poprawne (zgodne z rzeczywistością) rozumienie słów... a jakie moce zyska, gdy będzię miało ze sobą cały zespół, a także całą ligę innych, którzy mówią spójnym językiem rzeczywistości...

Co zyska Twoje dziecko?

Cisza i spokój

Tylko w odpowiednich warunkach dziecko może się efektywnie uczyć. Na koncercie rockowym, w cyrku, czy grze komputerowej, nie da się myśleć koncepcyjnie.

  • Lepsza koncentracja
  • Spokojny czas offline
  • Myślenie koncepcyjne

Prawdziwe zadania

Prawdziwą kreatywność osiągamy działając rozumnie, rozumiejąc i budując zgodnie z zasadami otaczającej nas rzeczywistości.

  • Kreatywność
  • Łączenie wiedzy z wielu przedmiotów
  • Lepsze rozumienie świata

Zgrana pierwsza liga

Prawdziwe bogactwo powstaje z łączenia talentów i wspólnego budowania. Dzięki temu każdy może spokojnie zająć się swoim zadaniem, bo cała drużyna gra do jednej bramki.

  • Prawdzwie przyjaźnie
  • Rozwój indywidualnych talentów
  • Odkrywanie wielu perspektyw

Jaką wiedzę przekażemy Twojemu dziecku?

Na naszych zajęciach przekazujemy 100% wiedzy (nie 40%, 70%, czy 90%), bo naszym celem jest uwolnienie całego potencjału naszych uczniów.

Człowiek prawdziwie bogaty, gdy rozda całe swoje bagatwo, tak naprawdę pomnoży je i nigdy nie będzie biedny. Natomiast człowiek majętny, choćby posiadał cały świat, gdy będzie rozdawał swój majątek, w końcu stanie się biedny. Majątki dzisiaj są, a jutro ich nie ma, a prawdziwe bogactwo jest wieczne.
Marcin Zieliński - założyciel
Odkrywanie DNA w klockach

Jak nauczymy Twoje dziecko?

  • Nauka DNA rzeczywistości

    Pierwszy rok zajęć polega na nauce czytania rzeczywistości, świata przyrody, biologii, geografii, j. polskiego, a nawet historii - programista i przedsiębiorca XXI w koniecznie musi płynnie poruszać się w czasie i przestrzeni:)

    Pierwsze dwa miesiące zajęć są bez komputerów, z ciekawymi i nieoczywistymi ćwiczeniami:), gdzie mamy czas się wyciszyć, zatrzymać, by odkryć działanie tworzonej przez nas firmy.

    Następnie odbijamy rzeczywistość naszej firmy w kodzie aplikacji - tu zaczyna się "Trudne! Ale fajne!", jak to powiedziała jedna z uczennic:)

  • Przerwa wakacyjna

    W czasie przerwy organizujemy (nieobowiązkowe) letnie półkolonie/obozy, gdzie integrujemy się z całą pierwszą ligą:).

    Celem półkolonii jest spędzenie czasu razem, poznanie innych zespołów. Wartością są dzieci, a nie wyjątkowość miejsca, czy atrakcje.

    Wyjątkowość i niepowtarzalność to właśnie nasi uczniowie:)

  • Nauka DNA współpracy

    Na drugim roku kontynuujemy odkrywanie rzeczywistości oraz dalej odbijamy ją w kodzie naszych aplikacji.

    Tym razem przechodzimy od tego co widoczne (UX/UI) do tego co skryte przed okiem zwykłego śmiertelnika;).

    To teraz obdbijamy procesy naszej firmy w niewidzialnych głębinach oceanu naszej aplikacji:). Od tej wyprawy zależy, czy bohater Adama Mickiewicza będzie mógł bezpiecznie "wypłynąć na suchego przestwór ocenu":)

  • Przerwa wakacyjna

    W czasie przerwy organizujemy (nieobowiązkowe) letnie półkolonie/obozy, gdzie integrujemy się z całą pierwszą ligą:).

    Celem półkolonii jest spędzenie czasu razem, poznanie innych zespołów. Wartością są dzieci, a nie wyjątkowość miejsca, czy atrakcje.

    Wyjątkowość i niepowtarzalność to właśnie nasi uczniowie:)

  • Nauka DNA współpracy międzyzespołowej

    Tutaj poprzeczkę podnosimy jeszcze wyżej:), ponieważ próbujemy uniknąć błędu, który kosztował NASA 327 mln $. Błąd polegał na użyciu różnych jednostek odległości (mile, i km) w projekcie, który doprowadził do rozbicia sondy.

    Wspólnie z całą ligą w różnych miejscach budujemy różne elementy naszej aplikacji, by na końcu zgodnie połączyć je w całość.

    Odkrywamy potęgę wspólnego języka rzeczywistości, która jest stała i niezmienna w każdym miejscu, nawet w innej dzielnicy, mieście, czy kraju.


A to wszystko dopiero początek:), bo na dalsze lata mamy koncepceje zajęć z profesjonalnego użycia sztucznej inteligencji, elektroniki, robotyki, itp :)


Przykładowy plan zajęć z pierwszego roku

Nim przejdziemy do tworzenia kodu aplikacji, musimy zrozumieć jak działa firma przez nas tworzona.

FAQ

Masz pytania? Sprawdź poniższe odpowiedzi lub zadzwoń: 22 102 17 59

W szkole dziecko ma informatykę, po co mu Wasze zajęcia?

Niestety lekcja informatyki w szkole jest trochę zapychaczem - uczy się na niej painta, worda, czasem scratcha, ale zdobyta wiedza i umiejętności, są mało przydatne.

Potęga informatyki tkwi w tym, że uczy obserwować rzeczywistość i wyciągać z niej wnioski. Jest spoiwem fizyki, chemii, j. polskiego, geografii, a nawet historii, czy nauk społecznych.

Nie nauczymy się informatyki w Minecraft, Scratch, Roblox, Wordzie, Paincie, bo żeby odkryć świat informatyki, trzeba wyjść do świata rzeczywistego.

Niestety współczesny system szkolny uczy dzieci w rozłącznych bańkach przedmiotów, dlatego zajęcia KidsPRO są doskonałym spoiwem dla wiedzy szkolnej, ponieważ pokazują jak przy budowie firmy i aplikacji przydaje się wiedza z różnych, często mało szanowanych przedmiotów.

W internecie jest dużo darmowych kursów, są też kursy w grach, po co Wasz kurs?

Dzisiaj nie ma problemu z dostępem do informacji, do wiedzy, problem jest z połączeniem tej wiedzy w spójną całość, spójny opis rzeczywistości.

Można nauczyć się pisać kod, ale to nic nie da. Gdy sami spróbujemy coś stworzyć to powstanie mnóstwo pytań, na których kurs w internecie, czy tym bardziej w grach, nie odpowie. Nie będziemy wiedzieli jak ułożyć projekt, dlaczego to jest tak, a nie inaczej.

Tak podana wiedza jest szczątkowa i praktycznie nie da się uzupełnić tych braków mając dostęp do internetu, A.I., czy wiedzy szkolnej.

Mamy dziesiątki książek, szkoleń na YT, płatnych specjalistycznych kursów, uczących konkretnego języka jak np: HTML, Python, JavaScript, C#, Java, ale trudno znaleźć spójność, ponieważ wiele rzeczy prawdziwych w jednym miejscu jest sprzeczne z drugim.

Nasze zajęcia są właśnie wypełnieniem tych luk, uporządkowaniem i poukładaniem w całość wiedzy szkolnej i zbudowanie spójnego opisu rzeczywistości.

Dokładnie krok po kroku pokazujemy jak i dlaczego tak powstaje firma i aplikacja, że to wszystko nie jest losowe, przypadkowe, ale jest konsekwencją odkryć, że właśnie tak to trzeba zrobić, bo takie rozwiązanie jest najlepsze.

Dlaczego gry niszczą w dzieciach kreatywność?

Ponieważ kreatywność to znajomość praw rzeczywistości poznanych na biologii, chemii, fizyce, j. polskim i zgodne ich łączenie w celu stworzenia, "czegoś z niczego".

W grze, całą wiedzę z trudem zdobywaną w szkole, musimy schować do szuflady i zacząć działać zgodnie z zasadami gry. Zasady gry często są sprzeczne z zasadami rzeczywistości np: można budować "kreatywne" domy w Minecraft, które są całkowicie sprzeczne z prawami grawitacji.

Dziecko po wielu godzinach spędzonych w świecie gry przestaje rozumieć rzeczywistość, a dodatkowo staje się ona coraz bardziej "trudna", bo zupełnie inaczej wykonuje się tricki na deskorolce w rzeczywistości, a inaczej w grze.

Dlaczego świat gier nie nadaje się do nauki programowania?

Ponieważ wchodząc do świata gry musimy odłożyć naszą wiedzę, zasady, wszystko czego się nauczyliśmy w szkole. W grze obowiązują całkowicie inne prawa, zasady, można np: skakać z wysoka, budować konstrukcje sprzeczne z prawami grawitacji itp.

A programowanie to sztuka odkrywania praw natury i odbijania ich w kodzie. Programista musi rozumieć otaczającą rzeczywistość i tworzyć kod spójny z jej zasadami.

Wspólna rzeczywistość ułatwia też komunikacje w zespole, ponieważ każdy może samemu badać rzeczywistość, bo ma ją na wyciągnięcie ręki.
W świecie gry nie jest tak prosto, trzeba się spytać autora albo zgadywać co miał na myśli.

Dlaczego Minecraft uzależnia?

Minecraft, bazuje na dostarczaniu nieskończonej ilości (prostych) zadań do wykonania. Sprawia, że jest "nienudno", cały czas da się coś robić, a każde wykonanie zadania, w kolorowym i szalonym świecie gry, powoduje wydzielenie się dopaminy, hormonu nagrody.

Materiał obrazujący zjawisko można znaleźć pod adresem (ARTE.TV). W materiale omawiana jest gra Candy Crush, ale mechanizm prowadzący do uzależnienia jest dokładnie taki sam jak w Minecraft i bazuje na teorii Gestalt

Raport o wpływie gier przygotował serwis Clutch i według tego raportu na pierwszym miejscu uzależniających gier jest właśnie Minecraft.
Więcej można znaleźć w artykule w gazecie Komputer świat.

W jakich miastach działamy?

Zajęcia prowadzimy w Warszawie i okolicach, ale prowadzimy też zajęcia dojazdowe w dowolnym mieście - jeśli będą chętni.

Dla dzieci w jakim wieku są zajęcia?

Obecnie zajęcia prowadzimy dla dzieci 11+, ale na zajęciach mamy też 10 latków.

Na pierwszym roku duża cześć zajęć odbywa się offline, bez komputerów. Dalsze zajęcia są dostosowane tempem, trudnością oraz ilością materiału do młodego odbiorcy.

Dlaczego uczycie tylko stacjonarnie?

Ponieważ tylko tak dzieci mogą się uczyć, tylko dzięki zanurzeniu w tą samą rzeczywistość mogą ją poznawać, odkrywać różne perspektywy i uczyć się zgodnego rozwiązywania konfliktów - bo zawsze szukamy tego co jest bliższe rzeczywistości, a nie tego co ktoś uważa.

Praca we wspólnej rzeczywistości ułatwia komunikacje oraz rozumienie o czym są zajęcia.

Wspólna rzeczywistość inspiruje do wyrażania swoich obserwacji. Także pozwala odkryć, że nawet nauczyciel musi się podporządkować rzeczywistości:) i gdy się przejęzyczy i powie "czerwony kubek" to uczeń musi ten błąd, halucynacje, niezgodność z rzeczywistością skorygować i wskazać, że kubek jest różowy.

Wyrabia to nawyk poprawiania błędów i trzymania spójności z rzeczywistością, co jest ważne w matematyce, języku polskim, ale tak samo w programowaniu, inżynierii, czy firmie.

Dlaczego nauka zdalna jest nieskuteczna?

Proszę powiedzieć, którą ręką została napisana litera "l", czy użyty był caps lock, czy wciśnięto klawisz fizyczny palcem, a może długopisem, a może skorzystano z klawiatury ekranowej? Cyfryzacja powoduje bezpowrotną stratę danych, których nie da się odtworzyć. Każdy z nas jest redukowany do kilkunastu klawiszy i kilku ruchów myszą.

Bez kontaktu z tą samą rzeczywistością nie da się na bazie tekstu stwierdzić, jakiego koloru obuwie nosi nauczyciel albo jaka była pogoda - a wbrew pozorom są to istotne elementy ważne by były takie same dla wszystkich uczestników.

Erica Evansa w książce "Domain Driven Design", wskazuje, że najważniejsze jest żebyśmy wszyscy nauczyli się mówić jednym językiem, a tym wspólnym językiem jest właśnie rzeczywistość i jej prawa.

W świecie cyfrowym bardzo trudno odtworzyć kontekst i jednoznacznie się porozumieć, znaleźć wspólny język. Szczególnie dzieci, które dopiero poznają świat. Dlatego konieczna jest wspólna rzeczywistość, wspólna interakcja w grupie, nauka słuchania i patrzenia na różne perspektywy.

Czy dziecko będzie sie nudzić?

Na zajęciach wykonujemy różne aktywności, ćwiczenia, zgadywanki, odgrywamy sztuki teatralne, malujemy interfejs użytkownika. Na zajęciach jest dużo interaktywnych i nieoczywistych materiałów.

Każde zajecia to mała wyprawa, która zaczyna się i kończy małym sukcesem, by dzieci miały satysfakcję, że udało im się wykonać zadanie.

Jakich schematów uczą gry?

Gry zamykają w niewidzialną bańkę empiryzmu, świata w którym nic nie wiemy, a wszystko "jak w ciuciubabce" po omacku zgadujemy. Nasza wiedza o świecie jest nieprzydatna, musimy ją odłożyć, bo mechanika gry jest inna... inaczej buduje się dom w Minecraft, czy Roblox, a inaczej w rzeczywistości.

W grze obowiązują schematy i odmienne zasady. Problem można rozwiązać tylko w konkretny sposób. Np: gdy skończą sie fundusze to możemy, kogoś napaść, albo obniżyć jakość, albo wczytać grę na wcześniejszym etapie... możemy zrobić tylko to co przewidział autor schematu gry.

W rzeczywistości mamy nieograniczone możliwości. Gdy skończą się nam fundusze, możemy poczekać, możemy poszukać inwestora, możemy zmniejszyć zakres prac, zachowując jakość. Można powiedzieć, że mammy wiele możliwości.

Gdy w jednym miejscu zgubiliśmy się, możemy poszukać rozwiazania w innej dziedzinie. Gdy na chemii nie znajdziemy odpowiedzi, to sprawdźmy w fizyce, a może na j. polskimg , bo rzeczywistość jest spójna. Pracując w rzeczywistości zdobyta wiedza pozostanie z nami na stałe i będzie przydatna w całym życiu.

Jakich złych nawyków uczą gry?

Ponieważ gry są odłączone od rzeczywistości i mają odmienne zasady jak np: możliwość skakania z wysoka, wczytywanie "saveów" po zginięciu, to wyrabiają skłonność to ryzykownych zachowań... spróbuję i zobaczę co się stanie.

Gry też opierają się na prostej mechanice, gdzie rozwiązujemy problemy lokalnie i nie myślimy o ich konsekwencjach w dalszej perspektywie, wszystko sie dzieje ewolucyjnie. Gra jest tak skonstruowana, że zawsze da się ją przejść.

W rzeczywistości błędy popełnione wcześniej wpływają na całą przyszłość. Dokładnie tak samo jest w programowaniu, firmie i życiu jeśli popełnimy błąd (czyli nie będziemy zgodni z rzeczywistością) w trakcie fazy projektowania, to będzie on miał wpływ na dalsze etapy.

Jakie zalety ma nauka offline, bez internetu i bez gier?

Dziecko dostaje ciszę i spokój, tak niezbędną i konieczną do myślenia analitycznego. Może też odpocząć, odetchnąć od bodźców zewnętrznych, zwolnić, posłuchać, popatrzeć.

W grze dziecko działa mechanicznie, reakcyjnie, cały czas na najwyższych obrotach, zgodnie z mechaniką gry. Celem gry jest zawsze rozrywka i przyjemność, wciagnięcie gracza na długie godziny.

Gra męczy umysł, przebodźcowuje, tymczasem ciało chce biegać, bo ma energię. Powoduje to w młodym człowieku trudne do opanowania rozdarcie - tak jak nam się czasem zdarza wypić za dużo kawy:).



Już dzisiaj daj Twojemu dziecku lepszą przyszłość!

Mamy bardzo ograniczoną ilość miejsc, dlatego nie czekaj, już dzisiaj zarezerwuj miejsce Twojego dziecka w pierwszej lidze programistów (zawsze możesz w dowolnym momencie zrezygnować). Już nie możemy się doczekać, aż Twoje dziecko dołączy do naszego zespołu i razem z nami rozwinie skrzydła:).

Twoje dziecko będzie Ci bardzo wdzięczne!

Rezerwuję miejsce dla mojego dziecka

PS. Zapisując dziecko na zajęcia KidsPro, masz pewność, że od pierwszej sekundy będzie ono tworzyć w 100% prawdziwą firmę i aplikacje do jej obsługi, jak najlepsi programiści na świecie.