Co wyróżnia drużynowy kurs programowania dla dziecibez grania w gry?

Programowanie to dla nas zdecydowanie za mało. Twoje dziecko zasługuje na znacznie więcej!

Poznaj co jeszcze wyróżnia

Pierwszy drużynowy kurs programowania dla dzieci bez grania w gry!

Programowanie to dla nas zdecydowanie za mało. Twoje dziecko zasługuje na znacznie więcej!

Marcin Zieliński
Prowadzimy zajęcia tylko stacjonarnie, bo zależy nam by Twoje dzieckoProwadzimy zajęcia tylko stacjonarnie, bo zależy nam by Twoje dziecko nauczyło się pracy zespołowej, współpracy w grupie i wzajemnego wspierania się. By miało swoją drużynę, a nawet ligę!
- Marcin Zieliński, założyciel

Dlatego dodatkowo:

  • Nauczy się jak budować prawdziwą firmę.
  • Zobaczy, jak podczas programowania wykorzystać wiedzę zdobytą na języku polskim, historii, biologii i innych przedmiotach, bo wykorzystanie matematyki i fizyki jest oczywiste :).
  • Prawdopodobnie Twoje dziecko zmieni też nastawienie do obowiązków domowych i zacznie aktywnie Ci pomagać :) - nie gwarantujemy, ale zakładamy, że w 99% przypadkach tak się stanie (jak się nie udało, to prosimy o kontakt, poszukamy przyczyny :)).
  • Nauczy się celowego myślenia, a nie jedynie mechaniki programowania :)

Zwykłe krzesło i laptop a
Duży monitor i ergonomiczny fotel

Praca na zwykłym krześle i przy laptopie może wydawać się wygodna, jednak jest zabójcza dla kręgosłupa, szczególnie młodego, który się jeszcze kształtuje.

W KidsPRO od samego początku, dbamy by Twoje dziecko zdobywało nie tylko profesjonalną wiedzę,, ale także, by wyrabiało dobre nawyki pracy przy komputerze, by w wieku 30 lat nie skończyło jako kaleka.

Sami z doświadczenia wiemy, jak długie godziny przed komputerem wpływają na nasze zdrowie i samopoczucie.

Nauka poprzez gry a
Nauka w świecie rzeczywistym

Programowanie w świecie gier jest atrakcyjne dla dzieci i bardzo łatwo mogą spędzić w ten sposób wiele godzin. Jednak świat gier jest tak uproszczony, że nie da się w nim nauczyć dobrze programowania. Rzeczywistość jest bogatsza i bardziej skomplikowana.

Nauka przez zabawę a
Nauka przez budowanie prawdziwych programów

Element grywalności i nauki przez zabawę jest obecnie mocno popularyzowany. Jednak mimo motywacji, sprawia, że niektórych rzeczy nie uda się taką metodą rozwiązać.

W rzeczywistości, podczas prac koncepcyjnych i programistycznych często znika element grywalności, a pojawia się znużenie, gdyż rozwiązywany problem ze swej natury jest bardziej złożony.

Dziecko skupione na grywalności może utracić zapał do dalszych prób, a tymczasem często wystarczy trochę wytężyć siły by dany problem rozwiązać.

Nauka zdalna a
Nauka stacjonarna

Nauka zdalna ukazywana jest jako doskonała alternatywa dla nauki stacjonarnej, jednak nie jest ona nawet w ułamku tak skuteczna jak nauka stacjonarna.

W ramach kursu stacjonarnego możemy zweryfikować idee w świecie rzeczywistym, a dopiero później wykorzystać je wirtualnie, natomiast nauka wirtualna ogranicza bardzo interakcje oraz możliwości poznawcze.

Ponadto poprzez obserwację i odkrywanie świata dzieci nieustannie rozwijają się we wszystkich wymiarach.

Nauka na wirtualnych programach a
Nauka rozwiązywania prawdziwych problemów

Programowanie przy użyciu specjalnie opracowanych programów może pokazać jak rozwiązać proste problemy, jednak nie nauczy myśleć, jak poprawnie rozwiązywać większe zadania.

Nauczenie się budowania budy dla psa nie da nam wiedzy, która pozwoli zbudować drapacz chmur, czy skonstruować samochód. Tak jak w szkole samochodowej od razu uczymy się budować samochody, a nie gramy w symulatory .

Nasze doświadczenie pokazuje, że jest to największy problem pojawiający się w branży IT, gdzie osoby znają składnie, strukturę języka, ale nie potrafią przy użyciu tej wiedzy skonstruować poprawnego programu, składającego się często z setek tysięcy linii kodu, kilkuset modułów i wielu zewnętrznych elementów.

Duże grupy a
Małe grupy

Treść wymaga formy i czasu, dlatego wybieramy metodę stacjonarną by Twoje dziecko miało najlepsze warunki do przyswojenia materiału. Na naszych zajęciach z programowania dzieci nie korzystają z Internetu nie mają żadnych zbędnych rozproszeń , dlatego mogą w spokoju zająć się zajęciami. Niedawno jeden z uczestników kursu po zakończeniu lekcji powiedział:

"I już? Koniec? Tak szybko?"
- a minęły ponad 2h :)

Praca przy komputerze a
Praca mieszana

Chociaż programy tworzy się w dużej mierze na komputerze, to jednak dużą część pracy koncepcyjnej, projektowej lepiej wykonać z dala od ekranu komputera.

Ekran komputera poprzez swoją konstrukcję (mocne źródło światła) oraz wiele "rozpraszaczy" w postaci powiadomień, animacji (szczególnie trudno zrobić to w świecie gier) utrudnia efektywne myślenie i powoduje problemy z wykonaniem zadań.

Praktyka też pokazuje, że często by rozwiązać napotkany problem należy odejść od komputera, wziąć kartkę i ołówek i rozrysować problem.

Dowolny czas a
Dedykowany czas

Dzisiaj wszystko dzieje się tak dynamicznie, że nie mamy na nic czasu i wykorzystujemy każdą sekundę by go zaoszczędzić. Więc na pierwszy rzut oka dobrym rozwiązaniem wydaje się, korzystanie z zajęć "kiedy znajdę chwilę". Jednak jest to bardzo nieoptymalne podejście.

Najlepsze efekty osiągniemy, gdy nałożymy na nasze zajęcia najlepsze ramy czasu oraz dobierzemy najlepszą formę - tak jak WF jest w innych godzinach niż matematyka:)

Zobacz

Dlaczego warto zapisać dziecko na kurs programowania KidsPRO?

Już dzisiaj Twoje dziecko zdobędzie kompetencje przyszłości!

Klucz do programowania

Twoje dziecko nauczy się jak zbudować dowolną aplikację zaczynająć od strony internetowej, przez prawdziwe programy komputerowego, a kończąc na aplikacjach mobilnych. Dowie się również jak działają roboty, sztuczna inteligencja, a także internet rzeczy (IoT) .

Zapisz

Przepustka do świata IT

Po tym kursie Twoje dziecko będzie mogło pracować przy dowolnym projekcie na stanowisku Progrmiast .NET, Programista aplikacji mobilnych, Programista aplikacji Desktop, Progrwamista stron WWW

Zapisz